Școala secundară „IES Dos Mares” (învăţământ liceal general şi profesional, post secundar) din regiunea spaniolă Murcia caută companii din Uniunea Europeană care ar putea fi interesate să găzduiască patru elevi în cadrul unui program de mobilitate organizat prin programul „Erasmus+”, acţiunea-cheie 131-HED.
„IES Dos Mares” este o instituție publică de învățământ din localitatea San Pedro del Pinatar, municipalitate situată pe malul lacului sărat „Mar Menor” și al Mării Mediterane, care organizează cursuri de educaţie generală obligatorie, finalizate cu un examen de Bacalaureat și filiere profesionale finalizate cu diferite calificări legate de tehnologiile informaționale și informatică, farmacie și învățământul pedagogic pentru preşcolari.
Propunerea de mobilitate vizează studenţii din ciclul de învățământ post secundar și de formare profesională de nivel superior (VET) cu specializarea „dezvoltarea aplicațiilor web”. Aceasta este o diplomă de doi ani (program educațional de 2.000 de ore) care urmăreşte formarea profesioniștilor capabili să dezvolte, să implementeze și să întrețină aplicații web. Programa de studii prevede un stagiu de 400 de ore într-o companie care poate avea sediul într-o țară europeană participantă la programul Erasmus+.
Departamentul IT din cadrul „IES Dos Mares” organizează astfel de stagii din 2016, iar experiențele anterioare au indicat un grad ridicat de satisfacție obținut de la companiile care au colaborat la formarea studenților.
De menţionat că, toate costurile sunt acoperite prin programul „Erasmus+”, companiile care acceptă mobilitatea nefiind obligate să suporte vreo cheltuială suplimentară.
În documentația atașată aici, veți găsi câteva informații despre condițiile în care se desfășoară stagiile, termenii în care compania gazdă ar putea colabora și profilul profesional al stagiarilor. Pentru mai multe informații sau pentru a colabora cu această şcoală, vă rugăm să contactaţi direct pe:
Gonzalo Fernández Hernández, Coordonator Erasmus+ la IES Dos Mares – [email protected]
Luís Ramón Egío Vallejo, director, – [email protected].